Tuesday, December 13, 2011

tak betul...

post aku kali ni ikut kan aku rasa mcm nk mencarut2 je semua dari bawah sampai ke atas semua aku nk keluarkan..sial!!! sumpah stress ngn sem nie yg mmg byk keje n tasks yg gila vavi..plus ngn masalah sendiri semua...apelaa siout...sumpah aku leh jadi gila mcm nie.....arini jgk mooting aku dah setel bnda paling aku x expect aku dh siapkan n dh hbes pun sem4... dah tukar cerita bkn benda ni pon yg aku nk cerita sgt sekarang nie...berlambak lagi.....

this is all about me!!!! bukan aku xreti nk handle masalah ke tapi aku kena terima masalah yang bertalu-talu yang xde kesudahan yang aku sendiri kadang2 dh naek fed up nk lalui semua tuh...org kuat cmana pon leh lemah kalau mcm nie...kau org ckp senang tpi yang nk hadap nie la bagai nk gila aku rasa...having a relationship i think is enough just to make my life is really2 a real life...tapi......

aku bengang btol ah ade je yang nk menyibuk siap jadi batu api lagi yang aku panas dia bukan laa sape pun hanya part of family jgk! pffttt...come on get a life laaa.....shit! i waiting for ur turn laaa siout....cukopla aku dah byk masalah kau nk tmbah masalah aku lagi....sial! and for her what can i say im totally depress larh...heish!!!! kdg2 sendiri pon leh ada masalah ni kan masalah org bagi...urghhhhhhhh!!!!!!

No comments:

Post a Comment