Sunday, April 10, 2011

im so happy...

dah lama ak x update blog kesayangan aku nie...alasan mmg betul la sebab assignment tambah lagi ngn nk final ni memg otak biul jgk sikit2..but itu tak bermakna tok aku lupa ap yang terjadi dalam hidup aku sama ada ianya sengaja atau tidak disengajakan =)
tiap-tiap hari rasanya aku hanya akn buat benda sama belajar tido mkan merapu shisha~!!!yeah benda ni la yang teman aku dikala aku sunyi ke serabut ke...tapikan, disebabkan shisha juga aku dapat tahu sesuat yang betul2 buat ak terperanjat gila vaviiiii...thnx kat org tuh sebab bgtahu bnda...ak sendiri tak expect benda ni terjadi..bukan la niat aku nak jaga tepi kain org ke ape...tapi yelah benda yang baik selama ni tiba2 turn out jdi yang pelik...org yang ak penah rasa suka was leave alone...at that moment tanpa ak buang masa terus aku msg dia...
yeah for sure aku care gila sebab since ak part 1 ak follow in silence...and aku tahu how she is..sorry to say mmg bodoh la mamat yang buat celaka kat dia..bila ak pikir2 balik mungkin ini la hikmah kenapa Allah avoidkan aku ngn girl2 yang penah aku kacau..memg ak admit ak suka kacau pompuan...tapi xpenah lekat kat dalam hati aku ni pon..mgkin la itu dikatakan hanya nafsu semata-mata..
as for now, alhamdulillah ak cuba menjadi yang terbaik and harap benda ni menjadi semakin baik dengan dia...sebab ikhlas dari dalam hati aku sendiri if i get her..she's my future wife dengan izin Allah...jikalau tak pon x apa sebab Allah selalu hanya beri sesuatu yang teraik untuk kita...

*thnx for the keropok td~!=)

No comments:

Post a Comment