Saturday, April 2, 2011

life life life...

Nak approach orang untuk buat something bukannya senang aku rasa...selagi kau sendiri xd ape2 tok kau buktikan kat orang...this is fers time la ak join bisness ni yang dperkenalkan oleh mber aku sendiri...thnx arr sebab introduce kan aku benda nie..neway aku masuk benda ni pon sebb kalau berpeluang nk la upgrade kan life ak time blajar ni sb yeah i admit im not from rich family..intention aku, aku xnak bebankan mak aku..sebab tuh ak join since the business plan leh tahan mudah and senang gila vavi la..fers of all masuk2 je tgk dh mcm ramai yang nak join mgkin tuhan dh bukak rezeki aku kat sini....thnx arr kat sape2 yg support ak buat bnda nie esp yg sanggup bagi ak modal tok mulakan bnda nie...last aku hope bnda nie jalan mcm biasa la..
exam final pon dh dekat...so prepare tok final..and this sem alhamdulillah ak dpt jgk chance tok perform ngn band aku tok mlm ape muzik or blablabla...so rabu ni ak dh nk kena perform sok i wish all myfriends will be there to watch n support me...ak mcm xsangke sem ni ak leh plak senang je nk buat kwn ngn org luar..happy gile doe biar raai mber xpe..ap2 ssh ramai leh tlg...hmm...ak pon tataw nk tulis ape dah nie..otak pon dh blurrr...sangt2~! k arr chowww...

No comments:

Post a Comment