Sunday, March 20, 2011

lex familia 2011

Hari ini adalah hari yang sejarah dalam hidup aku sebab rasanya tok pertama kali nya aku pergi ke event yg law buat kot???haha...ak pondh ingt ingt lupa sebab aku memang jarang sgt join mgkin sebab kawan2 yg berbeza dulu lain dan sekarang ni mmg btol2 berbeza. pukul 9am ak dh bangun awal tuh~! selalu lebih lagi..haha..bagi aku xpenting suma voucher or whatever free la sb buat ape nk mkan bnde kecik sampai nk susah2 kan diri aku..baik aku tido~!

Benda yang bagi semangat nk p lex ni sebab first member2 approach la for sure..and ktorg dh plan nak masuk tarik tali~! yes our mission completed dapat first! alhamdulillah..rasanya dlam byk2 tarik tali yang masuk nie laa fers time aku dpt medal kot walau pon plastik jekan..hahahha =) aku xkisah suma tuh sebab bg aku itu laa suma nya kenangan yang paling best dalam hidup aku kat sini ad student law part 3...batch aku part 3 ni mmg unite gila2 sb start dari pagi muke sume maintain give support gila2..kalau la ad yang blah awal pon sebab ade hal..thnx to you all.....

Balik2 je event tros lepak kat DOBI our feveret kedai bai..haha...pas je mkn aku tros balik kemas sume tapi ak ssh hati lak xleh nk tido sebab asyik ingtkan assignment aku yg xgerak lagi sb nk hantar ari rabu..kalau xhantar mati kena ngamuk lecturer tuh xnak kepala otak masuk air lak...so siap la separuh besok sambung sikit lagi n concentrate tok admin sebab selasa nie ade test pulak..nampak mcm senang tapi byk kes aku nk kene masuk kan dalam kepala otak aku nie

sem nie la rasanya byk benda baru yang aku buat dalam hidup aku....:-
1) no woman no cry.kalau ade pon hanya buat sembang n lepak2..kebaikan dh xde nilai zmn skrg nie..
2) take part in event yang aku xpenah terpikir aku akan masuk join
3) be more friendly ngn mber2 xkire lama ke baru.sebelum nie ak mmg pendiam sikitla.
4) Dpt main band n buat band tok kelas muzik aku..Benda yang aku paling idam2kan selama ni. hehe =)
5) mula dekat kan diri kat tuhan sikit-sikit.selama ni dah byk aku buat silap n lupakan Dia.

aku harap ape yang aku buat sem ni dpt laa improve kan diri aku yang serba kekurangan nie. aku juga harap diri aku ni disenangi oleh semua org esp mber2 aku kat uitm sini sebab most of the time aku spend gn dorg nie.susah senang insyaAllah same2. so hope tomorrow is better than yesterday......-JWP_

No comments:

Post a Comment