Sunday, November 13, 2011

gila..

dya buat aku takut kehilangan....
dya jugak buat ak risau semuanya....
dya buat aku cemburu....tanda sygkan!=)
dya buat ak gelisah.....

semua tuh ada dalam benak hati aku sekarang nih...
ak sendiri tataw kenapa leh jadi mcm nie...
ape yang aku tahu..ak nk ucap terima kasih2 bebyk2 kepada mereka yang dh bgi ak rasa n bagi aku kesakitan dalam hidup nie...
semua tuh buat aku serik gila dan terbawak2 sampai sekarang!!!
yes aku mengaku walaupun tgk luaran ok tapi dalaman agak memberi kesan yang amat dalam kat hidup aku nie...ya Allah ak berserah padamu untuk menentukan hala tuju hidup aku selepas ini...
kdg2 aku rasa sgt2 hilang arah xda tujuan apa yang aku buat sekarang nie...
aku hanya mampu tawakal sebab ak sendiri tak tahu apa yang akn terjadi pada masa depan....
satu je permintaan aku...
semoga hari ni dan kedepan adalah lebih baek dari hari2 semalam....
semoga kepada yang baca post aku kali ni dpt doakan aku dunia dan akhirat...
terima kasih semua.......=((

No comments:

Post a Comment