Wednesday, November 23, 2011

terima kasih...

tuhan! ketika aku sedang merindukan seseorang kekasih
mengapa seseorang itu selalu jauh dari ku
dan mengapa ketika aku merasa indahnya jatuh cinta
seseorang yang aku cinta dan aku sayangi
itu tidak membalas cinta dan sayang aku

tetapi kini cinta aku sudah terbalas oleh seseorang
yang lebih menyayangi diri ini
dia sempurna buat ku dan dia terbaik buat ku
sungguh sempurna sekali ya Allah, kau telah memberikan seseorang
yang baik dan telah menerima diri ini seadanya dan aku yakin diala yang
akan menjagaku dengan baik

ya Allah aku bersyukur kerana engkau telah memberi peluang
untuk dicintai dan mencintai dia

maaf andaiku tidak berdaya
menjadi seperti yang kamu inginkan
aku hanya insan biasa yang tidak mempunyai kesempurnaan
maaf ku tidak bisa melupakan dirimu, wajahmu, baik tuturmu
segala yang ada padamu akan sentiasa dikalbuku

namun maafkanlah aku sayang
sesungguhna diri ini tidak berniat menyakiti dirimu
aku berharap agar cinta kita kekal abadi
hingga ke akhir nafasku
sesungguhnya aku amat menyayangi dirimu

tuhanku
restuilah hubungan ini dan bukakanlaa pintu hati kedua keluarga
agar merestui hubungan kami selamanya
supaya kasih kami diberkati selalu

ya Allah
seandainya engkau telah takdirkan dia milikku
tercipta buatku selamanya
satukanlah hantinya dan hatiku menjadi satu
titipkanlah kebahagiaan antara kami
agar kemesraan itu abadi....

emezarahza

2 comments: