Saturday, November 19, 2011

semalam yang hangat...

haaa memang pun semalam merupakan hari yang paling hangat dalam hidup...sudah berapa lama tidak kena penyakit lama aku..hambek terbongkang sehari dekat rumah xmakan sehari..minum air kosong pun bole muntah...itu lah M.I.G.R.A.I.A.N...mmg sakit laaa Allah je lah tahu...nasib baek aku ni bukan migrain tegar sekali sekala je jadi...so now im gettin better!=)) thnx for those who are really care and concern about me...mylove for sure la kan syg<3<3<3 and few friends.....



mungkin sebab aku banyak pikir and stress ngn masalah luaran dan dalaman and tido yang aku xjaga selama ni...main ikut suka hati nk tido pukul berapa so pasni korg pun beaware..kalau dah kena sapa pun leh nanges woooo tahan sakit...nk tdo xboleh..nk bangun pun x boleh..dah macam mayat hdup dah aku rasa semalam...then lapa nk makan pun xbole...aiyooooOOO...

arini dh ok sikit dh bole kuar jln2 tgk bolA Semua alhamdulillah.....Btw this time ak nk amek peluang jgk nk ucapkan........

SELAMAT BELAJAR KAT MYLOVE ONE NOORADILA...WELCOME TO NEW WORLD....DO UR BEST AND I WILL ACCOMPANY U AND ALWAYS BESIDE YOU WHENEVER YOU NEED ME! I PROMISE...INSYAALLAH...=))

SEE U SOON WIFEY~! MUAHHHH XD

No comments:

Post a Comment