Tuesday, October 25, 2011

tataw nak mrepek apa aih...

hishh lama xmrepek dalam nie..dekat seminggu ada rasanya semua sebab kes mooting nyer submission..alhamdulilah semua dh setel walaupon ad kekecohan yg bole membuat seseorang menyembelih org lain..membunuh antara satu sama lain...maki hamun..tapi nasib baek semua ok la... this time,ak pon off keje sb mslah sikit and just focus tok test jela..

besok cuti raya hindu bak hang...so ak nk kena stdy menarik balik ape yang aku suda tinggal aiyoooOO..oversleep la punya pasal nie...so mau xmau aku kena laa jgk...minggu depan dah nk balik cuti midsem n sekali dengan raya haji...xsabaq aih nk jmpa family aku ngn abg ak semua balik...and for sure bnda paling aku tggu mylove Adila pon balik jgk tok raya n dia pon dh dekat nk kuar kem...

yes so this raya n holiday i wanna spend mytime with family n HER selagi masa ada..ak akn manfaat masa yang ada ni tok org2 yg tersyg bcoz pasni kte tak tahu ape yang akn jadi Allah maha berkuasa kan..so ak akn guna kan kesempatan yang ada ni...dengan pasni aku pon busy dgn assignment n jugk test then prepare tok final...hbes je final nk kena stay shah alam mgkin for attachment kalau aku dapatlaa..minx dah minx dpt xdpt terserah laa..kalau xdpt balik perak laa aku...xpe laa bole jgk duk mkn PREEEE..tuh yg best uh...dpt jgk p jmpak my wifey rindu sgt kat dia...sabaq yeah jimi!

so ak nk tidoq ni dh 2 malam tidoq lambat smpai terburn kelas pagi..oh God...SO GOODNITE PEEPS!..love u wifey Adila!<3

No comments:

Post a Comment