Sunday, October 2, 2011

penat woooiii...xD

aku penat sebab td drive dari perak..ikutkn mls nk balik...haha!
alhamdulillah semua ok family pon bole laaa happening but just bila ak balik sini for sure mak ak alone kat ruma...moga Allah lindungi dia dari segala bnda buruk n kejahatan orang...amin!

balik rumah kena tlg family aku pulak buat garage baru..mmg gla laa nk angkat tiang konkrit yang sememangnya berat bagai nk gila tuh..then before aku balik td sempat jgkaa siapkan! yes...then siap2 tok bertolak balik ke shah alam smbil kejar masa tok bersama ngn sidia tercinta!=)

masa drive ngntok2 singah stop then kat highway tuh ad yang gatal duk cucuk so ak pon terbakar laa xleh nk padam..haha!dh taw standard jgn carik psl...so ak pon berpuas hati ngn prestasinya yang menyebab dorg makan asap!muahahaha..alhamdulillah....

dpt kol n msg ngn mybaby...best best best! sambil drive pon gayut just wanna spend time with her no matter what...if she could sacrifice a lot of things to me..why not me?=) just for someone that i really care and love...aku sungguh happy sebab wlupon ktorg jauh n xdpt text stiap hari tp dia korban masa kol ak stiap hari dan hari ni sanggup korbankan time rehat yg org lain suma tido tapi dia gunakan masa tok bergayut dgn aku...im too surprise and proud of having you dear! dia langsung xberubah walaupon sedikit itu la benda yang aku dapat rasa with her...the way she talks...manje2...u r sooooOOO priceless for me mama=)

doasemua dh termakbul just hrp ape yang akn jadi lagi lepas ni baek2 belaka...amin!!! i love you..mama-nooradila-family members! =)

No comments:

Post a Comment