Saturday, May 21, 2011

bila dipikir2kan balik???

haa betul la tu bila dipikir2kan balik..sedih memg la sedih lawak pon ade jgk...ade patot pompuan leh buat hal ngn laki?selalu laki buat hal ade la aku dgq tp skg nie yg jadik kat aku bnda lain laa plak~~! bhahahaha...Xkisahla Allah tu ade.Ok laa ni ak dh malaih nk sedih2 doe time dulu tuh mmg ak sedih sebab terkejut gila la baban...mmg sumpah meletop bai umpama hati aku ni kena bom ngn C4..lau xcaya tnye c4 lau sapa2 kenai ...cmtuh laa remuk dia....hmmm..nk kata ak berdendam dgn dia rasanya xdak kot sebab walaupon dia buat ak cm nie tp since setel elok2 ak leh tolerate...bole tolerate lagi???hmm..ikutkan hati nak jgk aku jadi mat SPLASHER yg masuk berita..dorg naik EX5 ak pon ada moto EX5..leh join tumpang sekaki la????bhahahahaha....

xbaik kenakan org walaupon org dh kenakan kta teruk cmana sebab ak rasa kita ni kecik ja pon walaupon ak big boss tp Allah tu je ade hak nk hukum sape2 makhluk dia yg xbtoi and ak selalu minx dia bg ak petunjuk kalau ak dijalan yg salah cm tuh jgkla tok sape2 yg berada dijalan yg songsang semoga pulang ke pangkal jalan...yes wlaupon mcm2 ak kena kali ni and this is the worst thing ever~!!! tp ak xmarah sgt sb ak dah aim tok jadi somebody and Allah sentiasa ada ngn org yg sabar kan...dia pon banyak ajar ak bnda2 kebaikan and aku xakan sesekali lupa segala jasa baik dia kat aku...

kalau dulu mmg ak kaki ngamuk gila la sikit2 je nk maki hamun yes alhamdulillah skrg nie ak sendiri rasa something yg ubah ak dari buat bnda2 tuh...and skg nieak doakan yg terbaik tok dia walaupon mgkin dia xpenah doa kat aku ke ataw mgkin oneday dia akn lupakan aku but yg pnting ak nak dia taw yg ape ak dah buat terbaik tok dia and kalau dia leh jmpak lagi baik dari ap yang ak dh buat bagus tok dia...sekian~ -JWP

No comments:

Post a Comment