Tuesday, May 10, 2011

cerita aku...

well ak sendiri dah speechless dh tataw nk ckp ape..mulut ak kelu nk berkata hati aku mmg berkecai mcm gelas kaca jatuh kat lantai berselerak...tp ak terpaksa terima keperitan ni alone...she's no longer with me..tp ak xnk salah kan sapa2 mgkin Allah nk uji cinta aku kat dia...and ni jgk ujian tok dia sama da dia akn buat cmana dia penah rasa dulu tok bgi aku rasa..yes! nampak dunia ni mcm xadilkan..tp ak percaya setiap yang jadi ad hikmah dia....

perpisahan ak dgn dia bukan la diminta..semua nie mmg takdir since permintaan keluarga dia ak sendiri terima dgn hati yg terbuka sebab ak harapkan yang terbaik untuk dia..bukan sb family xdpt nk terima ak tp sebab dorg risaukan anak sorg yg satu2 nya pompuan takut kecewa sekali lagi..ak xdpt buat ap2 ak hnya terpksa turuti walaupun ak akn tanggung siksa sakit dalam hati aku...semua yang terjadi ni ak terima dgn hati yg terbuka and ak sanggup jdi mangsa keadaan and ak xkisah la walaupon dalam masa ak kenal sekejap sgt jnji dia happy dgn aku..and dpt hbes kan sem3 dgn sempurna xkisahla walau pon aku jdi bounce guy...yeah this is not the first time....in life nothing to lose..good deed will replied with good deed..insyaAllah...

kepada org yg penah lukakan hati dia kau patot rasa bersyukur sebab kau dpt kasih syg dia yg suci and murni tapi kau dh sia2kan dia...ak xkisah ak kena tanggung akibat dari perbuatan kau...ak rela as long her life terjamin...aku hanya terkilan sebab org yang aku syg leh tggl aku tanpa sebarang kata..dia penah ngaku dia syg ak and dh sedia bagi ak hati dia walaupon xsepenuh aku mengerti keadaan dia...sampai at certain level "no one can replace me!"..tp alih2 kenapa skrg nie dia ngaku dia lgsg xdpt bg ak hati dia dalam sekelip mata...apa dosa aku dh buat???ak ni terkontang-kanting teringtkan dia byk sgt kenangan dia dgn aku walaupon ktorg baru kenal n rapat...tp suma tu amat bernilai bagi aku...ak hargai diri dia lebih dari segalanya...ak xpenah minx balasan...

ni bukan tmpt ak nk burukan sesapa ke ape tapi sebagai manusia biasa ak perlukan something tok aku releasekn prasaan aku nie...at time dia ada mslah,sakit,ssh senang...ak la tmpt dia...suap dia mkn ubat lap air mata dia time dia nanges...tp this time when ak ada mslah yang amat berat nie ak kena hadapi sorg2...dia tah ke mana malah layan aku umpama mcm xpenah kenal aku..ak bukan nk minx balasan ap yang aku dh buat tp sifat kesian tolak ansur suma xda...ak terkilan sgt2....sedangkan ak dh niat if ak dpt bersama dia aku akn jdi dia teman hidup aku terus..ak dh xnak pikir lgi psl2 pompuan nie..tp keadaan yg mcm nie buat ak lagi serabut....ak ikhlas tok ambik dia tros sebab aku taw dia mampu bg aku happiness...mmg ak xsalahkan dia ap yang jdi mgkin sebab masa xsesuai tp cara dia tok pertahankan aku lgsg xdak...im so disappointed!

ak dh tlg sedaya upaya tok buat dia lupakan ap yang dh jadi..tp dia sendiri xdak usaha tok lupakan..it's fact yang aku kena terima dia hanya terima aku dimulut...baru aku tahu...dia cple dgn aku tp hati dia lgsg bukan tok aku..hanya ckp dimulut tp di hati berbeza...sgt2 berbeza!tp layanan dia cukup sempurna...ak xkisah kalau dia xdpt syg aku sepertimana aku sayang dia..ak cuma xnak dia kecewa lagi and aku nak dia hidup bahagia xnk dia sakit tok kali ke2 walaupon aku involve sekali tok disakiti....sebab tuh org tua2 ckp "pilihla org yang syg kite dari yg kite syg dia" ak xkisah walaupon aku syg dia lebih dari dia syg aku...sebab ak nk hidup dia terjamin..shes nice girl and setia..bg ak ssh tok ak nk jmpe pompuan mcm dia...sb tuh ak xnak lpaskan dia senang2...apepon terjadi lepas nie akn tros jaga n tggu dia selagi aku mampu..nothing for me to delete psl post ak sebelum2 nie...biala gmbr dia kekal dlm blog nie selagi tuh dia kekal dalam hati aku...ak ttp tggu dia......

No comments:

Post a Comment