Sunday, May 15, 2011

memories remain....

yeah after all ive been thru in this life...life must go on~! fact is a fact no matter how bitter it is or how sweet it is...i have to accept it..betul kata orang kalau dalam hidup ni nak semua manis bukan life laa kan..kalau ada yang pahit tuh at least someday u have something to share or to talk about...im slowly recover from what u did and i will try to forget everythings..for me, maybe Allah wants you to be a better person someday and so do i...yeah learn from the past xrugi ape2..just jgn ulang kesalahan yang kite dah buat and one thing jangan sesekali menganiaya orang yang telah berbuat kebaikan kepada kita..

orang selalu kata kalau kita baik sangat akn ada orang yang akn pijak kepala kita...yeap mmg betul dh lumrah manusia but aku diri aku. Ak akn troskan ape yang aku rasa selama nie bnda tuh patut tok aku buat and walau apapon terjadi x bermaksud tok aku berubah menjadi someone yang too bad~! kta hnya manusia and hnya mampu berdoa dia Allah saje la yang hukum sape2 yg belom sedar yang dia nie hanya manusia kerdil and Allah boleh je nak amek nyawa dia anytime..walaupon baru sikit rasanya ape yang Allah uji aku skrg nie aku dha rasa berat gila kot....macamana la aku nk hadapi lau dugaan yang lagi besar dari nie...

kita akn byk lagi akn merasa kehilangan dalam hidup kita..aku anggap ini adala ujian tok aku hadapai ujian yang ke depan yang belum tahu lagi mcmana...tp ak sentiasa berdoa agar Allah hindarkan aku dari ujian2 yang xmampu aku lalui and supaya Allah tak ambil org2 yg aku sayang dalam masa yang terdekat..sebab aku taw suma yang hidup akan mati someday cuma kta tataw ja bila..walau camana pon ak bersedia lom tentu ak akn berani hadapi bnda nie lau Allah nk uji aku..Hnya Allah tahu ape yang terbaik untuk aku..semoga segala doa2 aku kepadaNya dimakbulkan...amin.....

No comments:

Post a Comment