Wednesday, May 11, 2011

wake up~

pada mula mmg ak rasa serba xkena lepas ape yang dah jdik kat aku time nie...but as far as ak lalui bnda nie walaupon sorg2 kat umah tapi aku tetap xrsa sorg sebab x putus2 concern dari member2 aku yang amek kisah ape jadik kat aku kat sini walaupn jauh dgn korg tpi korg mmg da best..thank sebab korg terlalu amek berat psl aku wlaupon korg penah nasihat aku dulu tp yela org kata sebabkan sifat someone tuh kte jdi so unpredictable and aku take that risk nk harung jgk but end up mcm nie la...aku sendri pon xsangka bnda nie lej jdi sampai mcm nie..walaupon rasa sakit nie aku sorg yang rasa tp dengan ada korg buat aku bole jgk face it..thank korg...

at same time tanpa aku sedar Allah ni nk tunjuk jgk ape salah aku..bnda yang xpatot aku buat..rupanya bnde tuh salah..someone yang ak penah sayang dulu and penah tok lupakan dia walaupon dh jadi kawan tp ak xpenah appreciate dia as kawan...since ape yang jadi ni dia sendiri contact ak and terlalu amek berat dgn aku...mgkin apa yang jdi ni balasan apa aku dah buat kat dia...sori dats mybad...walaupon kta berpisah bukan sebab salah sapa tp atas family xpatot rasanya aku abaikan dia as kawan...she's nice girl i ever met and no one can beat you so far...aku berani ckp sebab aku kenal dia..walau cmana pon ak dah buat dia still amek berat kat aku amek kisah aku apa jadi kat aku..untung sapa dapat dia...boleh diharap and independence! i wish da best for your life RITA....

once again thank to you all my friends for all ur concern apa yang dh jadi kat aku...xperlu kite salahkan sape2 sebab mgkin ni ujian dari Allah tok aku...ak perlukan korg dalam hidup aku doe..tok bg aku support in anything aku buat...thanks a lot to mymom sebab always dengar masalah aku..and so far ak makin recover...special thanks to:

-my beloved mama-
-faliqizhamcrabnizamlutfeeadam n others sek8 geng-
-rita-
thanks alot....

No comments:

Post a Comment