Monday, May 23, 2011

sorry guys

aku nak mintak maaf kat sesiapa yang mungkin tak suka dengan ape yang aku buat skrg nie..berbaik balik dgn someone yang penah buat tuuuutttt dgn aku..ak bukan la tunjuk baik tapi rasanya biala...ak tak nak create musuh skrg nie...this is not the time for me to create it bcoz there will be a lot of enemies in the future maybe...so now is the time to create network ONLY...

if she or he wanted to be my enemy silakan...aku xhalang and aku amat mengalu-alukan jela=) ak akan hadap sekor2 lau itu yang dia nak...ak bole tolerate lgi kalau org tuh cakap baik2 dgn aku..walaupon org tuh buat paling gila kat aku tgk keadaan laa..tipula lau ak ckp ak xsayang dia mmg ak sayang dia xdinafikan..just let the time settle it...=) but i will try to forget everything from now if it's not fated for me...

SORRY GUYS~

No comments:

Post a Comment